Andrés lyckodag

Veckorna går så snabbt att man inte hinner med längre. Vi är redan inne i början av juni. För en vecka sedan kändes sommaren avlägsen och vinter jackan hängde beredd i hallen. Trots regn och rusk i början av veckan började jag igår känna att sommaren var här. Solen sken och det var riktigt varmt och skönt.
Jag är lite sent ut men jag behöver verkligen nya sommar kläder. Allt som jag hade förra sommaren är alldeles för stort och jag tappar det. Har inte haft någon större lust att inhandla sommarkläder när vädret har varit som det har varit.

Gårdagen hade mycket att erbjuda. Inte bara det att den gick i ett positivt tecken utan jag fick även tillbringa en liten stund med min busunge André.
Barn kan verkligen få ens ögon att vattnas. Igår sa André till mig att det var hans lyckodag och självklart blev jag nyfiken och ville veta varför och då sa han; - Det är min lyckodag för att jag får vara med dig idag!
Kan man bli annat än glad? Vi åkte och åt kul glass på fiket och sen hem för att busa med hundarna och självklart hittade även vi på massa roligt bus tillsammans.

 

Idag hoppas jag på ett riktigt härligt väder. Jag vill nämligen åka till stranden och känna den varma sanden mellan mina tår och doppa försiktigt mina fötter i det kalla vattnet. Just nu är det lite stack moln men jag hoppas de försvinner fortare än kvickt. Så är någon sugen på stranden idag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0