Kanon dag

Det blev ingen trip till stranden idag. Blev lite andra sysslor idag istället. Fast dagen inte blev som planerad så blev den som vanligt helt kanon.

Har fått spendera dagen med mina föräldrar och träffat en del vänner. Susse och jag körde och lämnade en liten present till lilla Felix - Linda & Kims söta son. Efter det blev det mys och massor med snack med Susse och Linda.

 

Jag uppskattar verkligen att jag har så många underbara vänner. Livet är inte alltid en dans på rosor men alla underbara människor som finns i närheten får en att skratta och le.

 

En smarrig kaka på fiket. Orkade tyvärr inte äta upp den så Susse fick halva.

Hon blev riktigt glad, Haha hon är en liten sockertopp.

 

Första bilderna på min nya frisyr. Trivs riktigt bra med den.

Lovar att lägga upp flera bilder inom kort!

 

 

Imorn hoppas jag på strand väder. Behöver förbättra på min bränna och koppla av på stranden!!

 


Kommentarer
Postat av: malin lyngshede

fin frisyr!!

2010-06-05 @ 20:27:02
URL: http://malinlyngshede.blogg.se/
Postat av: Linda Hallberg

Tack så mycket Malin! Det var länge sedan jag hade kort hår

2010-06-08 @ 10:31:41
URL: http://lind1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0