trötta hjältar


Jag avslutade gårdagen med Wallander - Indrivaren och lite kramar tillsammans med en söt nöt. Sover så otroligt bra när jag är där. Vaknar alltid upp utvilad.

Denna tisdag har spenderats med Susse Tuss och Anton. Det blev en runda på marknaden medans Susse var på möte. När hon var färdig mötte jag och Anton upp henne och sen gick vi  en runda till på marknaden.
Vid 13:30 sätter sig 3 stycken slagna hjältar sig ner för att äta lite mat och dricka mängder med vatten.

En trött och en aning förvirrad jag körde hem till föräldrarna för att sätta mig i solen och läsa min bok. Jag har fortfarande inte fått bort mina FULA ringar som jag fick på stranden för några veckor sedan. De vill inte försvinna! Känns som de kommer vara kvar hela sommaren lång.
Fick även bakat Herman. Så nu är han redo för att ätas.

Nu ikväll har jag varit hemma hos söta Anna på lite kalas. Anna bjöd på goda kakor och en smaskig tårta. Mums!
Jag får väll ta tag i alla kläder som ligger utsprida här. Förstår inte hur jag kan ha så mycket kläder när jag aldrig hittar något som jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0