Stress på en Torsdag

Gårdagen var en riktigt stressig dag  från början till slut. Var helt slut när jag kom hem!

Morgonen/förmiddagen var väldigt lugn och jag tog allt i min egna takt. Sen blev det en aning stressigt framåt lunch. Jag hade lovat att hämta söta Johanna på flygplatsen i Ängelholm. Vilket jag gärna gjorde. Johanna köpte min fina skinnjacka (bild i förra inlägget) på REA uppe i vår huvudstad. I vilket fall som helst så älskar jag min lilla korta skinnjacka och den kommer att få vara med en hel del i sommar.

Efter att ha hämtat Johanna och lämnat av henne hos hennes Sam skyndade jag mig för att hämta upp Susse Tuss. Nu körde vi mot Väla/IKEA men fick först köra inom Rogges LGH, pappa och Rogges jobb innan vi kunde lämna byn bakom oss. Blev ett litet stopp på vägen med för att tanka bilen.
Efter en snabb runda inne på Väla blev det en ännu snabbare runda på IKEA och till sist Krauta.
Snabbt hem och byta om och lämna av sakerna hos Rogge innan jag snabbt fick bege mig till Molle. Det var en minst sagt stressig dag.

Det var riktigt skönt att få komma hem till lgh och krypa upp i soffan och ta et lugnt innan det var dax att kramas med kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0