Melon & skumpa

Gårdagen bjöd på en hel del smaskigheter!

Igår sken solen och det var riktigt underbart. Jag hann sola några timmar innan det var dax för mig att åka in till Ängelholm. Det var inte alls roligt att sätta sig i en varm bil för att senare sitta inomhus i nästan 2 timmar. Man vill inte direkt sitta inomhus när äntligen solen skiner och det är klar himmel.

På kvällen mumsade jag i mig en riktigt god vattenmelon. Jag älskar vattenmelon riktigt läskande nu i sommar. Skulle vara barnvakt senare på kvällen men cyklade upp till Mattias en sväng och gav honom en grattis kram på födelsedagen. Mattias var gullig och bjöd på skumpa. Gotte!

 

Melon och skumpa = Mums en varm sommar kväll!

Vi dricker skumpa med stil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0