Shop to you drop

Jag har verkligen börjat att älska shopping igen. Hittar mycket snyggt som jag vill ha och tvekar inte heller när jag köper något. Antingen är det snyggt på eller fult på - Så enkelt är det!

Nedanför ser ni lite av mina senaste inköp. Trots att jag har köpt en hel del redan så vill jag bara ha mer. Lägger upp bilder från mina andra inköp med en dag. (När jag kommer ihåg det)



Linne - Vila Jeans leggings - VeroModa
Skinnjacka - Vila Pumps - Scorett



Tack  till snälla söta Johanna för att du gick och köpte jackan.
Du hade rätt den var riktigt snygg.
Tack än en gång.
Du är en riktig ängel!

Kommentarer
Postat av: malin lyngshede

wow vilken snygging!! riktigt fina kläder!! :-)

2010-06-19 @ 09:04:05
URL: http://malinlyngshede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0