2010 vs 2008

Det är lite osäkert vart alla kommer befinna sig nästa sommar. Många i vårt gäng har planer att flytta till andra orter och då kan vi kanske inte träffas lika ofta som nu.
Därför bestämde jag och Susse Tuss att sommaren 2010 ska bli ännu bättre än 2008. Ni som läst min blogg länge vet att sommaren 2008 var riktigt underbar och galen. Det är precis som denna sommaren ska bli fast ännu värre och den har börjat väldigt bra.

Igår var det som sagt Party Monday. Det blev en riktigt lyckad kväll med en del av det galna gänget. Susse Tuss och jag började kväll med att titta på massa YouTube klipp (som ni ser nedanför). Det blev många härliga skratt och samtidigt blev ju magen tränad haha. Vår nya vän Glenn från Göteborg var givetvis med. Han kommer vara med en hel del i sommar. Som ni vet heter alla från Göteborg Glenn.

Sorry älskade Party Tuss men jag var ju bara tvungen!

Haha. Båda dessa bilderna är klockrena. Dom beskriver verkligen hur galet det kan bli när vi är i farten.



Somrigt och härligt. Måste inhandla flera färger. Varför inte orange och gult?

Blått är flått!!!

 

Vi "fulade" oss lite tillsammans med Mattias. Det blev en hel del sådan bilder.

Vet faktiskt inte om jag vågar se alla.

 

Ja, jag vet att Mattias ser lite rädd ut men tro mig han gillade det.

Inte varje dag som man har 2 snygga tjejer som oss som biter än i örat ;)

 

Framåt små timmarna blev det lite fot mys mellan Tobbe & Mattias.

Det är aldrig fel med lite kärlek bland vänner!



Living my life to the fullest!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0