Trevlig midsommar

Midsommar idag och den bjuder på massor av roligheter tillsammans med the Boys. Magkänslan säger mig att det kommer bli flummigt värre men det är precis så det ska vara.

 

Först finns det lite jag ska göra idag. Ska handla jordgubbar till Rogge, ta en fika på fiket och förbereda inför kvällen innan det är dax för mig att göra mig midsommar fin. Funderar på om jag ska köpa någon blomma som jag kan ha i håret? Man måste vara lite extra fin och somrig idag. Vet redan vad jag ska ha på mig. Hoppas bara jag kan ha skorna. Får hem och plåstra om foten senare.

 

Bilder kommer att komma upp på bloggen under dagen eller imorn. Beror på vad jag hinner och orkar.

 

Ha en riktigt trevlig och härlig midsommar!

 


Midsommar firande 2009 tillsammans med Susse Tuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0