Fredag & strandväder

JAG BARA ÄLSKAR FREDAGAR!!!

Himlen är blå, fåglarna kvittrar och solen lyser vilken härlig morgon. Idag blir det strand premiär och kanske ett dopp i havet. Ska bli så skönt att få känna sanden mellan tårna och hur solen steker på kroppen. Tror att jag får investera en solskyddsfaktor så att jag inte bränner mig. Vill ju inte påstå att solen har synts till så mycket denna vår och för sommaren.

Enligt mig är fredagar den bästa dagen på hela veckan. Man går hem från jobbet och kan koppla av med ett glas vin ute på balkongen och veta att imorn behöver man inte gå upp tidigt.
Jag vet att denna fredagen kommer bli helt underbar och förhoppningsvis kommer den att bjuda på ett positivt besked.
Även om beskedet blir negativt ska jag inte låta det förstöra min underbara fredag. För det är trots allt fredag och den ska jag njuta av hela dagen!!

Dax att inta duschen efter den tidiga morgonens löpning och sen se om jag hittar någon solskyddsfaktor eller om jag måste köpa en. Efter det är det dax att bege sig till stranden.

Ha en underbar fredag alla vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0