Syskon kväll

Vad trevligt det är att ha en kväll där man bara umgås med sina syskon.

Ikväll har jag haft en mysig film kväll tillsammans med min bror. Jag och min bror står varandra rätt så nära. Vi kan prata om det mesta och jag känner mig alltid trygg när jag har honom i närheten. Rogge ger mig olika tips i min livs resa. Trots att det skiljer 8 år mellan mig och han så kan jag umgås med både han och hans vänner.
Känns lite konstigt att jag nu umgås med dem som jag en gång såg upp till.

Ikväll hade vi som sagt storebror och lillasyster kväll. Vi hyrde en thriller och bara umgicks. Vi fastnade dock framför en film som gick på tv först. Vi kollade även på youtube när de hoppade fallskärm och lite annat.
Det är underbart att jag har fått tillbaka min relation med min bror igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0