Nattuggla

Klockan är snart 1 på natten och jag är fortfarande uppe. Jag känner mig inte det minsta trött vilket jag borde vara. Dagens tvätt skörd är nu äntligen vikt och inlagd i garderoben och byrån. Lägenheten är relativt städad och jag kan återgå till min bok med gott samvete.
Just nu är jag fast i Camilla Läckbergs böcker. Tycker de är ruskigt bra och spännande. Har svårt att slita mig ifrån. Som det ser ut nu så kan jag inte heller lägga mig på gräset och sola med boken i högsta hugg och härlig musik i bakgrunden.

Nu ska jag krypa ner under täcket och läsa en stund till. Imorn väntar nya och roliga äventyr.

God natt mina vänner och
sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0