Love fredagar

Äntligen fredag igen!

Den bästa dagen på hela veckan är återigen här. Tråkigt nog bjuder den på lite gråare väder än vad jag ville. En dagen skiner solen och nästa dag gömmer den sig bland molnen. Varöfr kan den inte visa sig i mer än en dag?
Jag hoppas att den tittar fram senare idag.

Annars idag händer det inte så mycket. Har ett samtal som jag ska ringa och hjälpa min bror att flytta. Senare i eftermiddag ska jag passa Molles söta bus ungar. Jag brukar kunna fylla dagarna ganska bra så vi får väll se vad som står på schemat idag.

Nu väntar duschen efter en härlig runda i spåret och lite magövningar. Jag kämpar på. Kommer inte bli nöjd detta året men förhoppningsvis nästa sommar.

Ha en super fredag så hörs vi lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0