Familje söndag

Mys söndag med familjen är aldrig fel!

Söndagen bjöd på familje dag hos Casa de Hallberg. Jag var duktig och bakade rabarber paj (som jag inte gjort innan) till eftermiddagens fika. Pojkarna tittade på fotboll och jag busade med mosters sötnos. Det är riktigt tufft att vara moster. Lilla Andrea vet verkligen hur man får moster trött.

Senare på kvällen väntade grillning och mammas goda paprika sås. Det blev många härliga skratt kring bordet och mosters tös låg snällt i vagnen och vilade.

Innan jag och Rogge skulle röra oss hemåt ville min syster ha ett kort på oss med Andrea. Problemet var bara att Andrea sov och både jag och Rogge var riktigt trötta. Så hur de bilderna blev kan diskuteras.

 

Det blev en ganska mumsig rabarber paj.

Trots att det blev lite fel.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0