Film mys

Igår var det det tid för torsdags mys med T. Vi mumsade på jordgubbar och kollade på Jennifer´s Body. En skräckfilm med Megan Fox och Amanda Seyfried.

Jag gillar skräckfilm men hatar att se dom ensam men som tur är hade jag T som kunde hålla mig i handen. Haha :) Jag är glad att vi började se den så tidigt som vi gjorde annars tror jag att jag inte hade sovit något alls i natt. För så mycket blod där var med i den filmen och jag hatar blod.

 

Fast den var en aning läskig kan jag varmt rekomendera den om man nu gillar skräck. Jag har ju sett värre skräck filmer så detta var egentligen ingenting.

 

Efter Jennifer´s Body kollade vi på CSI. Redan klockan 22 låg jag i en super skön säng. Trött som jag var så somnade jag ganska fort med tanke på hur när jag brukar gå och lägga mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0