Njuter av sommaren



Sol, vind och vatten är

det bästa som jag vet men
det är på dig jag tänker i hemlighet.
Sol, vind och vatten
Höga berg och djupa hav.
Det är mina drömmar vävda av.

Än så länge har denna sommaren varit riktigt härlig och fylld med roliga äventyr. Vi har fortfarande halva sommaren kvar och jag vet att sommaren har mycket mer att erbjuda mig än vad den redan har gjort.

Dagen började med en mysig frukost med sötaste Anna på fiket. Vi drömde oss tillbaka i tiden och pratade gamla minnen. Både roliga och tråkiga minnen. Ibland är det bara så härligt att drömma sig tillbaka. Trots att det skiljer 7 år mellan mig och Anna finns det en hel del minnen som vi kan prata om.

Vid lunch följde jag med J till Hyllinge och sen Väla. Blev lite shopping och lunch på Taco Bar (tror den heter så). Gott men väldigt starkt. Kändes som det brann i munnen.
Det har inte varit strålande sol idag men lite moln är aldrig fel. Vi slapp regnet dock blåste det lite men det hindrade inte oss från att ta en kaffe nere i Norra Hamnen och en tur på strand promenaden.

Nu ikväll blev det en runda i mina löparskor och efter det en grillning med familjen. Det ska bli skönt att krypa ner under täcket och lägga ytterligare en bra och härlig dag bakom sig.
Imorn väntar nya äventyr och den har säkert något bra att bjuda på!

Jag trivs här!

 

 

Lyssnar på vågorna och
känner hur de slår mot stenarna!






Vakna upp utvilade och upptäck vad dagen har att erbjuda.
God natt och Sov gott
mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0