för både kropp och själ

 

Har haft en riktigt härlig förmiddag idag tack vare ström avbrott. En mysig frukost hemma hos föräldrarna, gos med hundarna och ett dopp hos grannarna. Hade det riktigt härligt i Magnusson´s pool. Lånade barnens luft madrass som jag sedan låg och flöt på i deras lilla pool. Jag har ingen aning om hur länga jag låg där men det var ganska så länge och att gå upp från poolen lockade inte alls idag.

 

För kroppen och själen bestämde jag mig för att inte ligga och steka i solen varje dag. Hur skönt det än må vara så behöver kroppen vila. Det blev en tur till Väla med mor & far för att investera i en ny bikini.

 

I kväll blev det lite grillning hemma hos föräldrarna och jordgubbar till efterrätt. Efter det fick jag trevligt besök av söta Anna.

Nu är det dax att kramas med kudden några timmar. Nyduschad och in smörjd ska det bli riktigt lyxigt att få krypa ner i ny tvättade sängkläder som har hängt ute på tork.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0