Härliga sommar kvällar

Det krävs nära och kära för att få en helg

så underbar som denna!

 

Jag har verkligen haft en kanon helg. Rättare sagt de senaste veckorna har varit helt otroliga. Jag känner mig såå lycklig över att jag har så många underbara människor i min närhet och alla har en speciell plats i mitt hjärta.

 

I fredags vaknade jag upp borta på söder intill en Sötnöt. Med honom vid min sida sover jag väldigt bra.

På eftermiddagen väntades det besök från Düsseldorf (eller från Malmö där de är nu). Min kusin och hennes 3 barn skullle komma och hälsa på och med dem kom även gudfar och min morbror. Vi åt en smaskig lunch, fikade och myste lite med lilla Andrea.

Efter bus och mys med kusin barnen bar det av till parken för grillning med härliga vänner. En kväll med grillning, kubb och underbara vänner, tackar man aldrig nej till. Det blev inte så sent men det var ganska skönt som att jag var riktigt trött och längtade efter att krypa ner under täcket.

 

Lördagen erbjöd strålande solsken och en riktigt varm dag. Det blev en tur till badet för att förbättra på brännan och kunna ta ett dopp när det blev för varmt.

Lördagen avslutades inne i stan. Först bort till Söder för att träffa Sötnöt och äta en god amerikansk pan pizza (super god). Efter det möte jag upp Pilla och vi gick och satte oss vid gröningen innan vi gick till en uteservering för att ta något att dricka. En riktigt trevlig kväll med massor med tjej snack blev det.  Det blev en tidig kväll pga att vi båda två var väldigt trötta. Så innan 12 slaget var vi hemma igen. Jag kröp ner under täcket tillsammans med Sötnöt och Pilla gick hem till sig.

 

Jag tackar för en super härlig helg och

hoppas vi får ännu fler sådana framöver!

 

Sol nergången vid Gröningen.



Avslutar denna helg med en bild från Kärna i Helsingborg.
God natt mina vänner och sov så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0