Härlig & lugn helg

Vilken underbar helg jag har haft.

Jag har haft en riktigt lugn och skön helg. Det behövs inte så mycket för att göra mina helger perfekta. Nära och kära är allt som behövs för en lyckad helg.

Jga började helgen med en mysig vinkväll hemma hos söta Anna. Hon bjöd på en riktigt god sallad och jag tog med lite god efterrätt. Vi tillbringade hela kvällen ute på hennes mysiga balkong där vi pratade om allt mellan himmel och jord. Det blev en del skratt och lite irritation på grannen.
Inte ens den svala luften kunde få oss att gå in. Det var en härlig kväll trots att det blev en aning kallare runt midnatt.

(Både gott och nyttigt. Vi kunde kanske ha
hoppat över B&J men det är svårt)

Jag avslutade helgen på nästan samma sätt som jag började den. Det blev en tur in till stan för att ha en mys söndag med T. Vi kollade på Snabba Cash, drack Asti och bara umgicks. Med andra ord blev det en riktigt härlig söndag kväll. Även denna kvällen bjöd på en del skratt och leende.

Dagarna går så snabbt att man inte hinner med längre. Ytterligare en helg har passerat och även denna måndag börjar nå mot sitt slut.
Gäspningarna blir fler och ögonlocken börjar kännas tunga. Tror det änttligen är dax för mig att krypa ner under täcket.

Sov gott mina kära vänner & läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0