Ett sommarregn


Åh jag vandra
i ett sommarregn.
Ett regn som svalkar sanningen.
Ett regn som sköljer dumheten,
som vandrar i ett sommarregn

Ibland är det bara så underbart att vakna upp till doften av regn. Doften av ett sommarregn!
Visst är det underbart med strålande solsken med men ibland behövs det bara en mellan dag. Man kan vila upp kroppen från solens starka strålar och uträtta lite ärende som man kanske inte har haft orken eller velat göra innan pga det fina vädret.

Idag så ska jag städa och plocka undan i lägenheten för det har inte blivit ordentligt gjort på ett tag, till apoteket, banken för att sätta in pengar och sen ska jag göra av med alla mina pantburkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0