Coaching

Undra om det är värmen som gör mig mer förvirrad än vanligt?
Tycker att jag glömmer hälften av det jag ska göra. Glömmer till och med att skriva upp allt i min kalender. Nu behöver jag en ny kalender för den andra har inte flera dagar så det får jag inhandla nu innan jag börjar skolan.

Hade helt glömt bort att jag ska träffa min jobb coach imorn bitti. Vi ska gå igenom mitt CV och en samtals mall som jag skulle göra till detta möte. Det var inte helt enkelt att skriva en mall.  Jag är verkligen inte alls bra på att ringa till arbetsgivare för att höra om de har mottagit min ansökan/CV med mera.
Är riktigt glad att jag har en sån bra coach som coachar mig med detta.

Nej, nu får jag gå och lägga mig vilket jag skulle gjort för länge sen. Fast det är som vanligt. Måste få allt gjort innan jag kan krypa ner under täcket.



Sov gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0