Vi är alla barn!

Denna helgen har gått väldigt fort och jag har bara varit. Med andra ord har jag inte gjort så mycket denna helgen. Umgåtts med familjen och busat med mosters lilla tös.

Barn utstrålar en sådan härlig och positiv energi. De gör en glad och man får lust att börja leka tillsammans med dem. Alla är inte lika lättflörtade men efter lite tjat ger man ofta lätt med sig.

Eftermiddagen har spenderats tillsammans med släkten nere i Kämpinge. Min kusin fyllde år och bjöd på kalas. Alltid lika roligt att få träffa henne och hennes härliga familj. Min kusin bjöd på god mat och hennes busiga barn gav oss alla ett gott skratt. Min moster berättade om sitt äventyr på Mauritius och allt hon fick uppleva där. Nu är jag ännu mer lockad till att åka dit.

 

Till hösten åker jag till Düsseldorf för att hälsa på. Det ska bli mycket bus och en del shopping. Längtar riktigt mycket!

Rogge var en aning svå flörtad att få upp på studsmattan men,

barnen lyckades till slut övertala honom!

 

Vi killar måste hålla ihop!

Ingen vågar erkänna det men vi tycker alla om att få vara som barn ibland!


Mumsigt med fika!


Nu är det kudden som gäller för mig men innan jag ska sova ska jag läsa några sidor ur min bok. Imorn väntar nya äventyr och det är bäst att vara utvilad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0