Härliga dagar

Sitter med ett stort leende på läpparna och funderar över vad jag ska skriva för något roligt i bloggen ikväll. Nu händer det alltid något roligt och spännande i mitt liv. Jag vet inte riktigt var jag ska börja och vad jag ska berätta.

Vi människor är aldrig nöjda! Regnar det så klagar vi för det och är det för varmt så klagar vi för det. När ska vi bli nöjda? Jag erkänner att jag med tycker det är varmt och jobbigt nu men sen samtidigt så gillar jag att sola och njuta av värmen. Vi i Sverige är inte vana att ha denna sortens värme trots att det är samma värme när vi åker tex till Medelhavet.

Så sluta klaga på värmen. Åka till havet eller en sjö och bada. Ta med lite picknick och ett härligt sällskap så suckar man inte lika mycket över värmen. Avsluta kväll med ett glas Rosé och kanske en bok på balkongen/altanen.

 

A day at the Beach!!

Solen, vattnet, stranden och härliga vänner

är en perfekt blandning för en härlig dag tillsammans med vänner.

 

Medans vi flickor låg och stekte våra kroppar i solen

Gick pojkarna ner mot vattnet för att bygga sandslott.

 

En hel dag på stranden och en seg VM-Final tar ut sin rätt.

Sara och jag blev en smula övertrötta och låg mest och fnittra på golvet.

 

 

Nu är det dax för mig att inta sängen. Imorn bär det av till Kivik och Simrishamn med mina söta föräldrar.

Sov gott underbara läsare och vänner.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0