grill mys med vänner

Sen igår morse har föräldrarna varit i Tyskland och jag har övertagit huset i 24 timmar.

Jag hann med en hel del igår. På väg hem från stan igår morse hade jag ingen aning om hur många vänder det skulle bli till stan denna fredag. Hade det inte varit för hundarna hade jag kunnat stanna inne i stan till Sanna med barn hade kommit in.
Iaf så hann jag med 2 runder till stan och 3 hem. Hade dock lite dåligt samvete att hundarna fick vara själva så mycket men och andra sidan så var det varmt ute och de orkar bara ligga inomhus då.

På kvällen stannade jag hemma med hundarna och Susse, Anton och Anna gjorde oss sällskap. Susse stod för grillningen, jag för tillbehören, Anna assisterade och Anton busade med vovvarna och Ida. Det blev en riktigt mysig kväll med god mat och mycket skratt. Även Camilla och hennes Magnus tittade förbi en runda och  senare under kvällen dök även Nordh upp. Tyvärr kom han när de andra skulle hem men de stannade ett tag till.

Anton tycker det är roligt att busa med Ida så dem två hade fullt upp hela kvällen. Ida är verkligen duktig med barn så hon lekte gärna med Anton. Sen tittade även André in för att busa med Ida och Anton. De 3 verkade ha riktigt roligt och de gav oss äldre än hel del skratt.

André & Anton busar med Ida på gräset!

 

Det ska knuffas och kittlas till Ida ger upp.

Busungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0