tvätt, städ och motion

Förtjänt av torsdags mys!
Känner mig väldigt flitig denna torsdag. Började tidigt imorse med att tvätta en överfylld tvättkorg. Medans jag väntade på att tvätten skulle bli klar blev det storstädning. (Eller kanske passar med lill städning som att jag inte har så stort?). Det blev en timmes paus för en power walk med Susse och nu har jag även gjort 150 situps.
Lite vila nu sen ta det sista utav städningen och lägga in tvätten. Skönt att ha allt detta gjort innan helgen.

Innan kvällens äventyr ska jag hem och gosa lite med min söta systerdotter. Mosters lilla docka är hon. Så otroligt söt och snäll är hon. Trist att de bor så långt bort. Får inte träffa henne lika mycket som jag hade önskat.

Ikväll har jag gjort mig förtjänt av en riktig mys kväll med film, blir inget onyttigt men ramlösa och jordgubbar är heller aldrig fel. Om någon vill göra mig sällskap så tackar inte jag nej till det.
Hur som helst blir det en lugn och mysig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0