Undra om jag vågar?

Klockan tickar och jag har inte kommit någonstans. Sitter helt osminkad framför datorn med ett glas "Apfel Schorle". På tvn kan jag nu hör Fåfänga till förbannelse en dokumentär på TV4. Fast just nu intresserar den mig inte. Jag sitter istället och letar upp en tatuering som jag ska ha på handleden. Har sagt så länge nu att jag vill tatuera mig så det är dax att sluta säga det och göra det istället.

 

Har tänkt fram och tillbaka vad jag vill ha men inte riktigt fastnat för något speciellt. Ska jag ha en text eller en symbol? Nu har jag förhoppningsvis bestämt mig och det blir antagligen ett Kinesiskt tecken. Första gången jag sa att jag ville ha en tatuering så ville jag ha ett kinesiskt tecken. Nu ska jag bara bestämma mig för vilket jag ska.

Alltid så svårt!

 

Ängel

Kommentarer
Postat av: José

Go for it, det kommer att bli jätte vackert!

2010-01-15 @ 14:08:24
URL: http://juiceeee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0