gym kort inhandlat

Nu har jag äntligen varit ner på gymmet och köpte mig ett träningskort på 3 månader. Det känns väldigt bra att komma igång med träningen igen. Speciellt nu när jag är sjukskriven är det viktigt att jag rör på mig säger läkaren. Så igår hade jag mitt första tränings pass på evigheter. Tänkte att jag kanske skulle börjat lugnt och sen arbeta mig uppåt men så blev det inte.
Tränade riktigt hårt och jag kan erkänna att det kändes imorse när jag vaknade. Fast envis som jag är tvingade jag mig ner till gymmet trots den jobbiga träningsvärken. Detta kommer säkert innebära att morgondagen kommer bli ännu värre men om jag hinner imorn ska jag träna då med.

Har hittat den perfekta motivationen för mig så jag hoppas verkligen att den funkar. Man vill självklart vara i form till beach 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0