24 år och fest

(Inlägget nedanför hänger ihop med detta)

Igår hade jag min 24-års "fest" med kompisarna. Som att jag har en sån lite lägenhet var Susse Tuss snäll och lät mig ha "festen" hemma hos henne. Tjejerna kom klockan 19 då vi skålade med lite "skumpa" och Susse Tuss höll ett fint tal innan vi satte oss ner och mumsade i oss smörgås tårtan som jag hade gjort.
Under matens gång lekte vi en rolig lek som ni kan se resultatet på i inlägget under.

Kvällen fortsatte med dans, singstar, vin drickande och massor av skratt. Även Tobbe, Tommy, Kim, Linda och Jimmy gjorde oss sällskap under kvällens gång.
Vi festade långt in på natten. Tror inte jag var hemma förrän närmare halv 4 men somnade inte förrän efter 5. Vaknade igen vid halv 8. Så mycket sömn har det inte blivit här.


Jag, Tobbe, Susse Tuss, Anna och en skymt av Pillie dillie.
Inte så enkelt att ta kort på 5 stycken när man själv är en av de 5.




Pillie dillie kör en lapdance för Susse Tuss.
Anna blev ltie avundsjuk och ville inte vara sämre.
Själv låg jag dubbel vikt i soffan och skrattade.




Självklart blir det alltid en massa dans när vi är igång.


Linda S har 6 veckor kvar innan den lille kommer till världen.
Jag fick lov och känna på magen, pratade med den lille och inväntade en sprak.
"Skrutten" var nog lite blyg för han ville absolut inte sparka när jag kände på magen.

JAG VILL PASSA PÅ ATT TACKA ALLA FÖR EN OTROLIGT ROLIG KVÄLL!

Kommentarer
Postat av: Susse

Haha.. så kul vi hade =) Snyggt det där med lapdance.. blev lite rädd där ett tag. Den där Pernilla är ju lite vild =)

2010-01-18 @ 09:28:55
URL: http://mamma1984.blogspot.com/
Postat av: Linda Hallberg

Ja hon är det men kul var det. Och erkänn du gillade det?

2010-01-18 @ 23:18:05
URL: http://lind1s.blogg.se/
Postat av: Susse

Haha... så klart att jag gillade det =)

2010-01-19 @ 08:15:28
URL: http://mamma1984.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0