Vänskap♥

Vilken dag det har varit. Har umgåtts med underbaraste Susse Tuss hela dagen. Vi har haft en riktigt härlig dag med många skratt och knasigheter. Jag kan verkligen skatta mig lycklig att jag har fått lära känna Susse Tuss. Trots att vi inte har känt varandra så länge (knappt 2 år) så känns det som jag har känt henne hur länge som helst. Vi har verkligen en underbar vänskap. Som ni kanske ser på bilden här nedanför.

Vänskap

Konstigt nog så har Skäralid och Kopparhatten blivit ett ställe som man alltid ska åka till på sommaren. Idag åkte vi upp till Kopparhatten och vad mötts vi av? Jo, ett underbart fint vinterlandskap. Det kändes verkligen som man var med på ett riktigt vintrigt vykort.
Det vi möttes av där upp är verkligen obeskrivligt och det ända jag kan säga är att det var otroligt vackert. Allt är så fint nu när hela Skåne är tcäkt med snö. För jag har nog aldrig upplevt så här mycket snö och att den har stannat så länge som den har gjort.

Kopparhatten är riktigt fin nu
när det är så här mycket snö.


Som ni redan vet så har det varit en underbar dag. Det har verkligen varit en bra dag. Som sjukskriven så måste jag se till att fylla mina dagar så mycket som möjligt för att bearbeta min depression. Trots att morgondagens händelser har funnits i mina tankar har jag försökt tänka så lite som möjligt på morgondagen och har haft kul.

*Efter varje motgång finns en medgång*

Kommentarer
Postat av: malin lyngshede

ser fint ut där uppe.. kan jag tänka mig där e vackert med all snö!! underbart!

2010-02-25 @ 07:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0