Märkliga möbler

Mina studier tar upp det mesta av min tid nu. Fast nu är det bara en vecka kivar på denna utbildningen och sen är jag färdig. Ska dock läsa några fler kurser till våren vilket jag kände var nödvändigt.

 

För någon vecka sedan var vi på studiebesök på H+. Ni som inte vet vad det är så kan ni läsa om det här.

H+ kan kort beskrivas som ett av Sveriges mest spännande stadsförnyelseprojekt. Under den kommande 20-årsperioden ska Helsingborgs södra centrala stadsdelar planeras, utvecklas och förnyas.

 

Det var ett riktigt intressant studiebesök. Dock var jag lite trött i huvudet och kände mig en aning stressad men jag försökte hänga med och har sedan läst lite mer om det.

Det var inte bara intressant att lyssna. Där fanns en hel del spännande saker att titta på med. T.ex kunde man guida sig själv genom Helsingborg och se de nya förändringarna.

Där fanns även lite olika designade möbler. Jag passade på att

ta bild på 2 av dem.

 

Jag fastnade för denna otroligt häftiga lampan. Undra om den går in i min lilla lägenhet men. tyvärr så tror jag att jag får skaffa en större bostad. Jag tyckte den var lite rolig och unik. För hur många kommer ha en sådan lampa hemma i hallen eller kanske i tv-rummet?

Lovar att man kommer vara rätt så ensam med att ha en sådan lampa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0