En vit vinter :)

Åhh... vilken underbart härlig dag det är.

Tittar ut över ett vitt landskap och funderar på hur mycket kläder jag ska ta på mig den dagen. Jag älskar när vi får ha en vit vinter här nere i Skåne. De har varit väldigt sällsynt och efterlängtande. Jag tycker om hur det knastrar under mina fötter när jag trampar ner i snön och hur ljust dagarna känns. Det är precis så här en riktig vinter ska vara. Den ska inte vara lång med snö blandat regn och slask. Det är precis så här jag vill ha mina vintrar.

Snart ska jag bege mig in till stan för att ha en mys dag tillsammans med mamma. Först ett besök hos världens bästa Sia och bli fin i håret och sen blir det kanske lite shopping (julklappar).
Om jag har turen med mig idag kanske jag till och med hinner se en skymt av Finast. Man vet ju aldrig men man kan ju alltid hoppas.

Ni får ha en underbar dag i det härliga vädret så hörs vi lite senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0