En snabb uppdatering

Oj vad jag har blivit dålig på att uppdatera. Är inte hemma så ofta så får skylla på det. De få gångerna som jag är hemma är jag för trött för att sätta mig och uppdatera bloggen. Som nu tillexempel. John Blund har redan varit här och kastat sand i mina ögon så får snart krypa ner under täcket.

En uppdateringe av hur det ser ut i mitt liv och vad som händer. Ska försöka skriva mer och lägga upp flera bilder.
  • Skolan: Jag har verkligen valt rätt utbildning. Trivs riktigt bra med utbildningen och med klassen. Vi har riktigt roligt tillsammans. Jag ser verkligen fram emot när kurserna börjar komma igång på riktigt. Vi har inte kommit igång riktigt med kurserna och vi har heller inte börjat på alla. De 2 första veckorna skulle bli ganska så lugn. Vi "nya" ska läsa några ämne som de "gamla" läste i våras. Jag ser fram emot att få börja på praktiken och komma igång riktigt med kurserna.

  • Hälsa: Den senaste veckan har jag haft väldigt mycket huvudvärk. Om det beror på vädret eller oron över mina provsvar har jag ingen aning om. Jag är fortfande inte riktigt bra efter njurbäckeinflammationen. Smärtan finns kvar om jag sitter, står eller ligger fel. Jag har fortfarande inte fått svar på mina prover men hoppas jag får reda på dem imorn. Det är säkert inget men usch man kan ju inte släppa det ur tankarna heller. Den senaste tiden har det blivit alldeles för mycket med onyttig mat. Så från och med i dag måste det bli ändring på mina mat rutiner.

  • Träning: Jag skäms nästan för att säga det men, denna sommaren har det inte blivit så mycket träning. Nu börjar hösten komma och jag kan ta mig mer tid för min träning. Vill så gärna få upp min kondition och bli av med mina Love hendels. Funderar lite på om jag ska byta gym. Just nu tränar jag på vårt lilla gym här hemma i min lilla by men har planer på att börja träna inne i stan. Inte för att jag vill klaga på att vi har ett gym här i byn men jag gör det enklare om jag tränar i stan. De har fler maskiner, instruktörer och inte långa köer till maskinerna. Tror det blir så att jag börjaar träna på 24/7. Dels för att då kan jag träna direkt efter skolan eller innan, får fler och bättre maskiner att träna med och jag kan träna med några klasskompisar.
  • Övrigt: Just nu rullar mitt liv på ganska bra. Jag letar lägenhet inne i stan för fullt och hoppas jag hittar en  som passar mig innan årsskiftet. Vill komma närmare skolan, mina vänner och allt oväsen som hör där till. Hösten har mycket att erbjuda och jag hoppas jag kan klämma in en weekend till Düsseldorf med. I oktober åker jag upp till STHLM över en helg för att vara med på min systerdotters dop. Tänka att det lilla pyret redan har hunnit bli 3 månader. Tiden går så fort och hon har säkert växt och förändrats en hel del sen jag såg henne sist. Som jag saknar henne.

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0