OMG 2 veckor kvar

Oj, vad denna sommaren har gått fort!

Om 2 veckor är jag ännu ett steg närmare att uppfylla min dröm. Om 2 veckor har jag påbörjat min utbildning som guide i Öresundsregionen. Detta har jag sett fram emot halva sommaren och det ska bli riktigt kul.
Mina förväntningar med denna utbildningen är att jag ska lära mig så mycket som möjligt och få väldigt bra lovord från mina lärare.

Jag ska ge allt från början till slut för att detta är något som jag verkligen vill och har velat länge. Kommer bli riktigt besviken på mig själv om jag förstör denna chans som jag nu har fått.
Efter avslutad utbildning ser jag ännu flera vägar och utmaningar som jag ska ta tag i och det ska bli roligt och spännande.

2 veckor går snabbt och jag har knappt inhandlat något skolmatrial alls. Finns en del som jag inte kan köpa innan skolan börjar så som skolböcker men, det andra är ju bra om jag har.

Behöver:
  • Kalender
  • Pennskrinn
  • Pennor
  • Block
  • Skolväska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0