En smarrig överraskning

Fick en jätte fin present av min systerdotter med familj.

Lite sött att köpa en present utan någon speciell anledning.

 

Jag har alltid varit väldigt mån om min hud. Har alltid varit duktig med att smörja in mig och skrubba min hud. Vet inte hur mycket pengar som jag har lagt på alla mina ansikts- och hudvårds produkter.

 

Min syster är en av de personer som vet hur mycket tid och pengar som lagts på mitt yttre. Igår när jag kom hem så fick en rolig överraskning av min söta systerdotter. Tillsammans med min syster hade de varit och köpt två helt underbara produkter från Laura Mercier till mig.

En riktigt härlig lotion som doftar Crème Brûlée. Den är riktigt skön och sen så luktar man som efterrätt efteråt.

 

Den är inte billig men jag tycker att den är värd pengarna och ni bör prova den.

Denna underbara lotion och duschcremé finner du här.
Kan varmt rekomendera den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0