En helg

I fredags tog jag tåget till min moster i Kristianstad för lite shopping. Det blev även ett besök hos morbror, "moster" May, kusinerna och Jossan. Lite fika och skitsnack innan vi körde vidare mot Nässby för att handla lite mat. Innan min hemfärd bjöd moster och min gudfar på middag (fetaost fläskfilé).

Passade på att köpa ett nytt nagellack i en härlig färg från Isadora -Coral!





Det var lördag, himeln var grå och trist och regnet låg i luften! Vad gör man en sådan här dag?? Jo, man tar med sig Anna och åker ner till IKEA i  Malmö. (Egentligen var det Anna som tog med sig mig)

Både jag och Anna tittade häpnade på den stora byggnaden...

När vi kom till sängarna passade jag på att ta mig en liten lur.

 

Annas påse vägde betydligt mer än min så hon fick ta sin på en kärra.

Anna trivs som fisken i vattnet bland ljusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0