Tankar efter första dagen!

Detta känns verkligen så rätt.
Detta är verkligen jag och denna hösten kommer bli riktigt spännande.

Första skoldagen är avslutad och jag längtar redan efter att få komma igång på riktigt. Imorn börjar jag med orienteringskurserna och det ska bli spännande och se vad jag får lära mig där. På torsdag är det förhoppningsvis studiebesök på kryssningsfartyget som ligger i hamnen (då åker kameran med). Fredag blir det en heldag i skolan och kommunikation hela dagen.

Mina tankar efter första skoladagen är över mina förväntningar. Lärarna verkar vara riktigt bra så även skolan, klasskompisarna är i blandade åldrar, ämnen ska bli intressanta och praktiken ska bli väldigt spännande. 2 dagar i veckan har vi praktik och den får vi även göra i Danmark. Kanske smart att göra den där som att vi ska läsa danska. (Hur nu det ska gå?)

Imorn ska jag äta frulle med min klassis Annie innan skolan. På lunchen blir det även lite lunch och självstudier. Hoppas vi förstår något av det bara.
Det kommer bli en riktigt rolig och spännande höst med många nya utmaningar. Har en känsla av att det blir mycket skaka rumpa med tillsammans med Annie.

Kommer bli en underbar höst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0