Kärt återseende

Visst är det underbart att ett litet samtal kan göra en så glad. Att ett samtal kan ha en sådan stor betydelse. Det samtalet gjorde min dag igår.

Igår var jag knappt hemma överhuvudtaget. Jag och mamma åkte och shoppa fast jag tyckte vi mest gick rundor och gäspade. Så trötta vi blev när vi kom till Väla. Undra om John Blund kastade sand efter oss.
På kvällen träffade jag en gammal klasskompis och vi satt och pratade gamla minnen hela kvällen. Haha riktigt skoj och man undrar lite vadd alla göra idag? Vi var så många i min klass på högstadiet att vi inte ens kom ihåg alla. Pinsamt!

Idag skiner solen och LIF spelar sin första serie match på hemma plan. Jag hoppas även att jag kan få lite färg i ansiktet. Det behöver jag verkligen! Känner mig så blek.

Nej nu ska jag in i duschen efter morgonens löpar runda sen ska jag ner till IP och lämna nycklar.

Ha en trevlig och härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0