Solig dag i april

Jag har haft en riktigt härlig dag och än är den inte slut. Har fått gjort en hel del idag så imorn ska jag försöka koppla av och förhoppningsvis sitta ute och läsa min bok. Hade behövt städa i här hemma med men får ta lite i taget så blir det nog bra.

Har hunnit med att byta mina leggings så nu har jag rätt storlek. Varför provar man inte dem när man är i butiken? Man tror att det ska passa men så gör det inte det och man får åka in och byta.
Ska bara komma på när jag ska använda mina glansiga leggings. Ja det märker vi men, tror det kan bli riktigt snyggt med ett långt linne och pumps.

Nu ska jag lägga in alla kläderna innan jag sticker igen. Lika bra att ta tag i det nu för sen orkar man väll inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0