New Chapter in life

Jag ska nu påbörja ett nytt kapitel i mitt liv. Jag ska sluta fly från mina problem och istället ta tag i dem. Jag ska reda ut saker och ting och lösa de problemen jag har orsakat. Jag har valt att radera en del av mitt förflutna för att kunna gå vidare i mitt liv.

Jag tänker inte låta någon kontrollera mig eller få mig att känna mig osäker igen. Jag ska leva mitt liv så som jag aldrig har tillåtit mig själv att göra innan. Det är mitt liv och ingen kan komma och säga vad jag vill göra med det. Jag ska vara bestämd och kämpa för att kunna leva det jag vill. Kommer släppa taget om alla mina måsten och feghet. Det är dax för mig att våga och ta chanser i livet.

Jag är väldigt stolt över vad jag har lyckats med de senaste dagarna. Jag har verkligen stått på mig och inte låtit något knäcka mig. Jag är väldigt bestämd och tänker verkligen göra allt jag kan för att förändra mitt liv.

Jag har även bestämt mig för att inte skriva och prata så mycket om min depression här. Visst kommer jag att skriva om den här men inte så mycket. Jag har en annan blogg där jag bara skriver om min depression. De som vill får gärna läsa den men jag har valt att hålla den låst. Fråga så ger jag kanske min tillåtelse att du ska få läsa den.

Det är ett stort steg för mig.
Jag vet att jag har människor bakom mig som kommer stötta mig.
Fast detta är bara något jag kan göra själv och jag vill göra det själv.
Jag vet att ni tror på mig och jag ska visa er att det gör ni rätt i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0