Livet är bra konstigt ibland

Vilka härliga 3 dagar det har varit. Konstiga men underbara dagar. Dert finns säkert saker och ting som jag kunde gjort och sagt annorlunda men, det är som det är och jag kan inte mer än försöka rätta till det. Ibland är allt inte så enkelt som man tror utan man måste kämpa för att få och komma dit man vill.

 

I torsdags var jag, Susse och Anton på Blåkulla bus i parken. Det var kallt och inte alls kul. Anton var mest intresserad av brandbilarna. Jag kan hålla med Anton om att det är ju väldigt roligt att sitta i brandbilen och titta på alla saker. Spännande!

Anton beundrar den konstiga ficklampan.


I fredags blev det inte som jag hade planerat men det fick mig att tänka och fatta ännu ett viktigt beslut i mitt liv. Trots att jag var lite ledsen kände jag att jag var tvungen att fortsätta dagen som planerat. Den blev dock lite annorlunda men den var riktigt rolig ändå. Fick med mig både Anna och Tobbe på flygrunda med Simon. Som vi skrattade och jag fick prova på att spaka. Roligt.


Så här vackra var vi uppe i luften.
Det blåste en del men som tur va så hände det inget.


Idag har det blivit god påskmiddag hemma hos mamma och pappa. Jag passade även på att fotografera blommorna som börjar titta fram i trädgården. Så fint att få lite färg på naturen igen. Passade även på att busa lite med Skrållan i trädgården. Hon saknar snön och vill absolut inte vara ute själv. Wilma lägger sig ner och solar.

 

Äntligen vår blommor i trädgården.

Nu känns det att våren är på väg.

Underbart!

Skrållan är helt tokig i sina bollar.


Kommentarer
Postat av: malin lyngshede

fina blommor och vilken sötnos hon blivit voffsen

2010-04-06 @ 14:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0