Slår näven i bordet

De senaste veckorna har jag känt mig väldigt slö. Har inte orkat träna lika mycket som jag gjorde i vintras. Har dock tvingat mig ut på en promenad eller en jogging tur. Har med andra ord tappat motivationen helt. Det märks väldigt tydligt att jag inte har brukat allvar med träningen.
Jag har tappat lusten till att hitta på saker, jag mår mer psykiskt dåligt, jag äter alldeles för dåligt och mitt humör går upp och ner.

Nu får det verkligen bli skärpning med min träning. Idag blir det en lång promenad med mamma och hundarna och ikväll ska jag ner till gymmet och lösa ut ett nytt träningskort. Nu är det full fart fram till beach 2010. Tro mig det kommer bli mycket träning och mer sund mat. Inga sötsaker blir det. Vilket jag dock inte äter så ofta men, nu säger jag helt stopp för det.

Det blir promenad och löpning om vart annat, situps både hemma och på gymmet och minst 4 pass i veckan på gymmet. Funderar även på om jag ska åka in och simma någon dag med. Är det någon som vill följa med???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0