Sommar 2010

Jag ska absolut inte klaga på värmen idag. Det är riktigt härligt med värme igen. Längtar riktigt efter sena sommar kvällar tillsammans med vänner, ligga på stranden och glassa en hel dag och springa runt i tunna ljusa sommar kläder.

Jag tror verkligen att denna sommaren kommer bli lika bra som de senaste har varit. Fast 2008 blir svårt att slå. Det var sommaren då allt hände och nya vänskaper bildades. Det var en riktigt härlig och oförglömlig sommar. Dock har jag fortfarande inte gjort allt som jag skulle göra och tror tyvärr inte det blir så heller.
Det var sommaren då Fishy fishy kom till världen. Inte för att någon annan förstår det roliga med det utan bara jag och Susse men roligt hade vi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0