Fullt upp, onsdag

Efter att ha spenderat många timmar på bortaplan är man nu tillbaka på hemmaplan igen. Det blev en lång dag i Ängelholm och efter Ängelholms vistelsen körde jag raka vägen hem till Tobbe.

Idag har jag hunnit med:
  • Frukost med pappa.
  • Läkar besök kl 11.
  • Lunch dejt med Andy
  • Tillbaka till Ängelholm för att invänta Sömnskola.
  • Stressat hemåt för att vara hos Tobbe kl 17.
  • Betalat räkningar.
Så ja jag har hunnit med en del idag. Det bästa är nog att jag känner mig riktigt trött ikväll så jag hoppas verkligen på en bra natt. Känner mig även lite för trött för att blogga. Så får uppdatera lite mer i morgon.

Nu väntar en riktigt inbjudande säng på mig. Ska bli så skönt att krypa ner under täcket.
Sov gott mina kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0