Önskan

Trots att det finns mycket här i livet som inte blir som man har tänkt sig så njuter jag av varje sekund jag får.
Positivt tänkade har jag hört är bra för själen och visst blir allt bättre när man ser saker och ting på ett positivt sätt.

Livet är som en berg och dalbana. Det finns både medgångar och motgångar. Men vet man vad man vill med livet så ska man satsa högt och göra allt man kan för att nå dit man vill.

Jag ska vara bestämd och låta den glada och positiva Linda komma fram. Försöka lämna all negativitet där den hör hemma och försöka se allt det positiva i det.
Jag måste verkligen visa vad jag vill och känner för alla mina nära och kära. Jag hoppas verkligen att någon speciell ser det och tycker om mitt nya jag.

Det sista som lämnar en är hoppet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0