dra sig i kragen

Vad har hänt?
Var har min motivation tagit vägen?


Detta fungerar inte längre. Jag som var så duktig och flitig hela vintern. Jag måste börja bruka allvar igen med min träning. Inga undanflykter kommer att accepteras. Det blir inget gym nu i vår utan det blir kondition träning och övningar på pilates bollen. I sommar ska jag även få in lite simning med. Först löpning och sen direkt ner i bassängen för att simma några längder.

Nu när vågen äntligen har börjat visa bra siffror så varför sluta? Jag trivs med mig själv och har fått bättre självförtroende så varför förstöra det?

Nej nu får jag dra mig i kragen och ge mig ut på en jogging runda imorn bitti. Blir även lite övningar på bollen
Beach 2010 här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: malin lyngshede

jihoooooo.. ut o spring :-)

2010-04-20 @ 17:02:37
URL: http://malinlyngshede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0