glömda äventyr

Denna dagen blev inte alls som planerad utan mycket bättre! Har haft en riktig kanon dag och kväll tillsammans med nära och kära. Mycket skratt och god mat.

Har tänkt på saker som jag har gått miste om i mina dar. Lite surt att det finns så mycket som man borde ha gjort som inte har blivit av. Det är aldrig försent att ta tag i det nu.
Varför ska jag vara den försiktiga och rädda personen i min familj? Nu är det dax för mig att ta risker!

Så vad är det jag har missat? Jag vet att det är en del men komma på vad bara så här rakt upp och ner är inte så enkelt. Jag lär upptäcka detta under livets gång. Jag ska definitivt inte vara rädd för att släppa tyglarna och skaka loss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0