Vår i Helsingborg

En riktigt härlig söndag blev det. Den blev kanske inte som planerad men vad gör det för härlig blev den. En bok och mina favorit briller slog jag mig ner på gräset hemma hos mina föräldrar. Fick lite färg i mitt bleka ansikte och jag fick även se min första fjärill för i år.

Hundarna var som kor som precis har kommit ut på grön bete och pappa vår städa altanen. Det kändes precis som man var 10 igen och sprang runt i trädgården och busade medan föräldrarna höll på i trädgården. Har lite mer ro i kroppen nu och kan lätt sitta och läsa en bra bok eller bara blunda och drömma mig bort.

 

I kväll var det Helsingborg och Pillie som stod på listan. En promenad ner till Norra Hamnen för att sedan sätta sig vid strandpromenaden för att njuta lite av solen. När det blev lite kallare gick vi vidare och hamnade till slut framför Pillies TV och Wii. Så roligt det var. Har varit på Karneval och hittat på många olika saker.

En härlig dag med mycket prat och fnitter.

 

Att solen lyser syns inte på bilden. Njuter gör jag iaf.

Norra Hamnen i Helsingborg hoppas
jag få spendera fler härliga kvällar vid i sommar.

Kommentarer
Postat av: malin lyngshede

hääärligt

2010-04-13 @ 08:17:40
URL: http://malinlyngshede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0