I gotta Feeling

Jag har en riktigt bra magkänsla.
Detta året kommer att bli mitt år.
Jag känner det på mig!

Tror aldrig mitt självförtroende har varit så här bra som det är just nu. Jag njuter av livet och allt det har att erbjuda. Min magkänsla säger att detta året kommer att bli ett fantastiskt år. Hoppas verkligen min magkänsla har rätt. Jag kämpar för det jag vill och vågar ta chanser.

Jag glädjs av alla härliga stunder jag har och alla som jag har runt omkring mig. Jag gillar mitt nya smala och glada jag. Självförtroendet är verkligen på topp. Jag är för en gång skull säker på mig och alla som jag har runt mig.

Nu är det snart dax för den efterlängtande serie premiären för LIF och äntligen är det dax för de roliga och knasiga festlighetern med LIF.

Bilden är tagen i Åhus sommaren 2009.

(Trots denna sura minen är jag glad.)


Kommentarer
Postat av: malin lyngshede

snygga ben :-)

2010-04-13 @ 08:16:49
URL: http://malinlyngshede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0