Strålande sol

Vilken härlig morgon! Solen skiner utanför fönstret, jag är på strålande humör och min nack spärr är försvunnen. Idag har jag inget uppskrivet i min kalender. Vilket innebär att jag kan ta dagen som den kommer och njuta så mycket jag bara orkar. Man vet aldrig vad dagen har att erbjuda.

Tänkte att jag skulle göra vid mig och sen cykla hem till mina föräldrar. Ska ta med mig min bok och sätta mig hemma på gräset och få lite färg på mig.
Får ju passa på att njuta i det sköna vädret!

Jo jag har en sak som jag ska göra idag. Jag måste ringa och höra så att alla inköp till nästa hemma match är gjorda. Vill inte att vi ska stå där igen utan något till kiosken. Vet inte vem som har hand om inköpen längre heller så får försöka lista ut det.

Gårdagen bjöd på mycket. Först hade jag min sjukhus vistelse på förmiddagen och sen blev det hem en snabb runda igen innan jag skulle på informations möte på sjukhuset. Nästa vecka börjar jag på en så kallad sömnskola. Ska få lära mig mer om sömnen och olika knep till att sova. Jag får ge det en chans och se om det funkar.

Nej torsdagen försvinner fort och snart är det fredag så det är bäst att jag tar tag i dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0