Hurtig förmiddag

Gårdagens planer blev inte som planerat men, ikväll så blir det grillning och hockey med Söta Anna.

Känner mig riktigt stolt över min mörgon och förmiddag. Har hunnit med en hel del faktiskt. Började en riktigt tidig morgon med att springa 3 km (tror jag att det blev). Sen en liten promenad med hundarna och snart ska jag in till Systemet och handla god dricka till kvällens festligheter.

Usch jag har gått upp i vikt igen och det vill jag absolut inte så nu får det bli skärpning på både träning och vad jag stoppar i mig. Har varit riktigt dålig med träningen. Har varken haft orken eller viljan men nu är det nya tag. Har ju mitt mål som jag ska uppnått innan stranden lockar. Måste även tänka på vad jag stoppar i mig. Inga mer sötsaker för min del.

I eftermiddag är det fotboll som står på schemat men innan jag sticker ner till IP så ska jag ta och traska en lite längre runda med hundarna så det klarar sig när jag är på fotbollen. Undra om vi ska cykla ner eller vi ska köra?
Hmm får nog ringa Anna och höra med henne.

Så idag är det fotboll, hockey och grillning med Anna. Kommer bli en kanon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0