god morgon solen

Vilken härlig onsdag! Solen skiner och himlen är blå. Inte en regndroppe så långt ögat kan nå.
Tyvärr blir det nog inte så mycket utevistelse för mig idag. Nu på förmiddagen ska jag precis som alla andra onsdagar till sjukhuset i Ängelholm och efter det ska jag till arbetsförmedlingen för att träffa min nya handläggare. Där i mellan ska jag hinna inom Gina och byta mina leggings. Ett par hade jag tagit fel storlek och i den andra är jag lite tveksam om jag kanske skulle ha en annan storlek.

Nej här sitter jag och drömmer. Har faktiskt lite bråttom nu. Tänderna ska borstas och kläder ska på. Hmm då kom vi genast till det svåra problemet. Vad ska man ha på sig idag?
Jag vet iaf att mina solglasögon ska på.

Ha en härlig dag i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0